31 Temmuz 2008 Perşembe

Yüreğimdeki Sevdam

Yüreğimdeki Sevdam

Yüreğimin kapısı hızlı hızlı vuruldu
Seslendim,cevap yok kim yüreğimi çalıyordu
Sonra açıp ta şöyle bir kapıyı araladım
Ezelden bir sevda tatlı tatlı bakıyordu

Tanır mıyım sizi dedim:
Dedi elbette tanışıyoruz
Siz farkında değilsiniz ama
Biz bir yüreği paylaşıyoruz

Dedim nasıl oluyor anlatır mısınız
Dedi aslında ben hep vardım
Siz farkımda değildiniz
O kadar dalmışsınız ki sıradanlıklara
Beni hiç mi hiç fark etmediniz

Sevdayı siz hep karşınızda aradınız
Ben hep içinizdeydim beni anlamadınız
Her baktığınız güzellik benimleydi oysa
Dedim ki ben de olmalıydınız farkında

Bunun içindir ki
Kendimi hatırlatmalıyım dedim
Sevda hep içinizde ben de bunu müjdeledim
Şimdi müsadenizle ben yerime geçmeliyim
Sizinle beraber sevmeye devam etmeliyim
Bir yüreği paylaşmak elbette yürek ister
Sev sevebildiğince yürekliliğini göster!!
Şaşkınlıkla beraber sevdayı buyur ettim
O hep olacaktı hep bunu bilecektim
Ve ömrüm boyunca hep sevecek sevecek
SEVECEKTİM

Deniz Oğuz

Hiç yorum yok: