31 Temmuz 2008 Perşembe

Ben Beni

Ben Beni

Hayatta sevgi yüklenmişken kervanım
Harabeye dönmüş bir handa buldum ben beni
Yüreklere sevgi sunarken dermanım
Çare bulunmayan dertlerde buldum ben beni

Derin deryalarda ben mercan ararken
Vurgun yemiş dalgıca döndürdüm de ben beni
Yunus gibi sevgiye kucak açarken
Kanatları kırık kuşlarda gördüm ben beni

Bülbülün feryadına bakıp ağlarken
Gören gözlerimden de ettim ben beni
Çağlayan nehir gibi coşkun akarken
Sonu olmayan çöllere uğrattım ben beni

Yolcusuz yollarda vuslat ararken
Hasretler dağının başında buldum ben beni
Elalem düğün bayram edip gülerken
Sonsuz yasların otağında buldum ben beni

Hakikati ararken her bir soruda
Manayı hakikatlere kul ettim ben beni
Hayalle oyalanıp miyad dolarken
Gerçeğin gizli aynasında gördüm ben beni

Deniz Oğuz

Hiç yorum yok: